Giriş
WEDOC Doküman Yönetim Sistemi, Doküman Dolaşımını Kolaylıkla Kolaylaştırıyor
Gümrük acentenizin doküman dolaşımını sorunsuz bir şekilde yönetmesine olanak sağlamak için tasarlanmış özel bir yazılımı keşfedin. Bu yazılım, gümrük acentenizin özel ihtiyaçlarını karşılayarak evrak süreçleri üzerinde uçtan uca kontrol için kapsamlı bir çözüm sunar.
Kullanıcı yönetimi
Yazılım, dahili kullanıcılarınızın ve müşteri şirketlerindeki kullanıcıların zahmetsizce oluşturulmasına olanak tanır. Her iki taraf da sisteme anında erişerek belge süreçlerini verimli bir şekilde başlatabilir ve yönetebilir.
Belge oluşturuluyor
Ajansınızda belgeler bir dizi kontrolden ve onaydan geçer. Yüklenen belgeler, ilgili personelin her aşamada kolayca erişebileceği şekilde güvenli bir şekilde sistemde saklanır.
Teslimat kanıtı
Sevkiyat sırasında sürücüler, sevkıyatın güvenli ve tamamlanmış durumunu doğrulayan “teslimat kanıtı” belgesini sistem üzerinden elektronik olarak imzalıyor.
Bildirim ve Takip
Hem iç hem de müşteri şirket personeline her aşamada otomatik bildirimler gönderilir. Kontrol paneli, tüm paydaşlar için gönderi durumlarının gerçek zamanlı takibini sağlar.
Doküman yönetimi
Gönderiler ve belgeler sunucuda güvenli bir şekilde saklanır. Kullanıcılar ihtiyaç duydukları her an sistem üzerinden gönderilerine ve belgelerine zahmetsizce ulaşabilmektedir.